Förlåt Zlatan...jag kapitulerar!

Galet trött. Mycket jobb idag...06.45 på jobbet och därifrån 20.35...men...bra dag. Då står man ut.

Galet trött i alla fall.

Jag som sett fram emot att få kolla på Zlatan igen ikväll...när han gör en massa mål...ett i alla fall...men jag känner mig helt säker på att jag somnar innan han hinner få första bollkontakt...

Är det värt att ta en red bull och vara vaken...troligen inte...det blir surt efterpå.

Är det värt att kapitulera och gå till sängs...med risk för att kroppen minns denna lätta seger och försöker sig på att bli trött ännu tidigare om kvällarna...då blir jag nog utnämnd till mellansveriges tråkigaste...vill ju inte det. Så...om jag nyper mig i armen, sitter i soffan, inte ligger...så kan jag nog vara vaken en stund in i första halvlek iaf...och om Zlatan gör mål före det...så får jag lägga mig då!

...men sängen lockar...

GUd, så lätt det är att falla för känslan i kropp och huvud...sova sova sova säng säng säng...

Kaffe, två red bull och en näve koffeintabletter...ha, det skall väl få sömncentrat i hjärnan på andra tankar...

...sova sova sova säng säng säng...

Okej...jag lägger mig...jag älskar ju att sova...för att kunna gå upp tidigt...en lugn tyst morgon med tidning, kaffe och tystnad...sen först på jobbet...kaffe, tystnad och förberedelse...sorry Zlatan, du bräcker inte det!

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0