Glömsketräning

Har nästan glömt hur det var att skriva något som inte innehöll TELIA och som inte innebar att jag skrev av mig irritation.
Skulle kunna låta bli att skriva sånt nu...för det fungerar ju inget bättre med TELIA för att jag skriver om det...jo då Anton hör av sig och lovar hålla ögonen på vårt ärende...men...inget fungerar av den tjänst vi beställt. F ö den tjänst som man annonserar om i våra stora kvällstidning...den digitala inredningen...stora helsidesannonser...någon borde varna alla som läser dessa och blir sugna. Telia kan inte leverera ju...varför bemöda sig om att annonsera om det? LÄgg pengarna på högre lön åt supporten och kondtjänst istället för de får ju jobba ihjäl sig...uselt


Men jag skulle ju inte skriva om det. Jag skulle istället berätta om en trevlig lägerskola jag var på med min nya sjua. Fint väder och glada ungar. För lite tonårstruliga...sitta inne i "sin" stuga, fyra och fyra och spela kort...absolut inte beblanda sig med varandra...nej, hudå...sen...något trevande...fler och fler ut på gräsplanen och spela fotboll, ner till sjön och paddla, fiska...ladda upp för stora Sverige-Malta-matchen...som vi inte kunde se för det blev strömavbrott. Lite tackolov för den, faktiskt...för då fick vi tillfälle till mer samvaro ute på gräsplanen. Och så var ju matchen blä, enligt de som såg den.
Vi stekte 44 hamburgare, 25 korvar, gjorde mos och sallad...sen åts det...fem burgare blev rekordet...och åtta korvar...inte jag...en kille i klassen.

Nu sitter jag på soldäcket...njute rlite av vädret...och jobbar igen med det som inte hanns med igår.
Skönt.

försöker glömma Telia...

försöker

försöker..


försöker...

Tel aviv...är inte det en huvudstad?

Telepati...man kan kommunicera via tankar...

telma och louise...en bra film från längesen...

Glömt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0