Grattis Leksand till ännu en vinst!

Hej igen...dags för lite skolkande igen...skolka låter iofs illa...jag tog ett par dagar ledigt från bloggen bara. För att hinna med, förvisso inte lika viktiga sysslor, men...ändå...man ska ju jobba lite, umgås lite live, äta och sova lite...sånt tar tyvärr tid från bloggandet. That´s life....nynnar...that whats all about...nynnar vidare och funderar vilken reklam den låten finns med i...

Strunt samma...
Bra vecka...mycket jobb, men bra på många vis...inte utan konflikter och strul, för det blir det nog aldrig i skolans värld...men konstruktivt och lärande kom ut av det.

Träningen går strålande igen. Tuffa 1500-ingar i onsdags, en mil i lugnare tempo i torsdags, promenad igår och långpass i dag. 5km-jakten ska avverkas snart. Man springer så många varv man har lust med, varje varv blir en lott. Ingen tidtagning...men...de som är hemma och inte bara har ljuset tänt inser fort att om man springer på lite, i ett bra tempo...hinner många varv och får många lotter. Det är min plan.
Ska dessutom jobba lite i sekretariatet.

Sen blir det utgång ikväll. Middag med dalaportstjejerna och sen vill de yngre förmågorna ut på lokal. Jag tvekar...av många orsaker...där underliggande orsak till allihop stavas bekvämlighet.
Sånt kommer med åren, har jag insett...

Dessutom är det utlovat sol tills imorgon och då skall jag måla altanen. Det får inte förstöras av bakisrus.

Nej, en dag med mycket löpning och lite vin får det bli. En annan gång tar vi och provar det omvända.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0