INGEN FOTBOLL FÖR OSS

Tack Telia! Ingen fotboll!
Modemet som hämtades i Borlänge...FUNGERAR INTE!!!!!!
Godis, chips och mat...förgäves...ingen fotboll...Sveriges viktigaste match på länge...TELIA...detta går inte att kompensera. FÖr vet ni vad det värsta är??
Vi kan inte ringa till 90200...och Anton jobbar inte lördagar...
FÖr vid 90200 säger dom att det är många som ringer just nu...så vi får försöka senare...
No shit??? Är det alltså fler missnöjda som ringer...det här verkar seriöst...


Modemet visar alla tecken på att vilja fungera...alla lampor kommer igång...men sen kan den nog inte "prata" med signalerna...för de var ju inställda på det förra modemet...alltså ett tänkbart fel...men bra och genomtänkt då...
Varför kan inte trycka-på-knappen-avdelningen trycka på knappen när de lämnar ut ett nytt modem??

14 mil förgäves...

Jag är så uppgiven över detta att jag snart skiter i allt...lämnar tillbaka alla makapärer och säger adjö...det får bli något annat bolag snart. Som kan levera den tjänst man säljer.

Sorry Anton, men det är så vi känner...

Men yatzy är ju också kul...och man kan ju läsa...eller umgås.

Tack...

Kommentarer
Postat av: ste

Vi lämnar också TELIA!! Vi sossar gillar kollektiv solidaritet!!

2009-09-06 @ 01:19:55
Postat av: Sabina

Det är ju helt sanslöst för guds skull!! Skit telia nu, ni kommer få igång allt snabbare om ni byter bolag..

2009-09-06 @ 01:42:27
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Telia Kundservice

Hej Erica!



Jag förstår naturligtvis din uppgivenhet och sedan att missa Sverige-matchen på det! Du är mer än välkommen att kontakta mig så skall jag se till att skicka ut ett nytt modem till dig. Tyvärr kan jag inte göra så mycket mer än så.



Med vänlig hälsning



Anton Agermark, Telia Kundservice

2009-09-07 @ 10:37:59
URL: http://telia.se
Postat av: blombella

Telia is da shit...

2009-09-07 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0