...inte sant...VEM TESTAR OSS? Och SLUTA med det...TELIA

Anton ringde idag...lovade ekonomisk kompensation som jag godtog...han fick det att låta som om allt nog skulle funka idag...
Icke så...

ringde 90200 när jag kom hem...det nummer vi ringt flest gånger sen vi flyttade in...

satan satan satan satan

...telefonkö i 1,5h...kopplas fram...från prata med en kille med utländskt namn, minns inte vad...vi pratar i fyra minuter...jag ombeds vänta i luren...OCH BLIR BORTKOPPLAD!!!!!!
Men fan, Anton...är det SÅ ni jobbar? Är jag utsedd till något slags övningsojekt...ett offer...
Arg så jag har hjärtklappning.

Han kunde väl för f-n ringt upp mig igen...trodde han att jag la på, efter 1,5h i kö?? Jobbar det bara nötter på det där företaget...jag hade ju knappat in vårt telefonnummer...hur svårt var det att ringa tillbaka...eller skall jag ägna natten åt att sitta i ny telefonkö?
Ring gärna imorgon igen Anton...och förklara så enkelt du kan, för ett pucko som jag...
För jag fattar verkligen inte vad ni håller på med.

Nu skickar du hit en tekniker med tjugo nya modém...som inte går härifrån förrän allt fungerar!
DET vore en smal kompensation...en helt rimlig lösning...går du inte själv hem till en bredbands- och tv-lösning som fungerar kanske? Kan du tänka tanken hur det känns...att dag efter dag...varje dag i telefonkö till er...ingen dag få rätt hjälp...

Nej...jag veeet...ett ilandsproblem, ett lyxproblem, vi är friska och har mat...vänner...familj...hund...

Men fy f-n vad detta är påfrestande...

Verkligen.

Kommentarer
Postat av: tina

Men jisses Telia nu får ni ger er.... Nu klarar min kollega snart inge mer och jag vill ha henne på jobbet. Lågt att bli bortkopplad efter lång väntan i kön och sedan inte bli uppringd igen. Ni borde fundera lite över hur ert system fungerar och på dessa som jobbar vid luren.

2009-09-07 @ 22:11:51
Postat av: Magnus

oj oj oj... jag lider verkligen med er Erica... så här dåligt FÅR det bara inte fungera...



jag hade själv lite halvpanik i morse.. Internet fungerade inte... och då har vi Bananhoff.. men som tur va gick det igång mitt på dagen igen. (ADSL-krångel i Dalarna enligt Bananhoff´s sida)



Hoppas verkligen att Telia skärper sig...



Kram Magnus aka DatorbutiksArbetandeDeltidsBondeSom ExtraknäckerSomBiomaskinsit

2009-09-07 @ 22:22:00
URL: http://magnus.edback.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0