Ö-vik...en pärla värd att åka massor med mil för att besöka!

Ligger i hotellsängen på First Hotel i Örnsköldsvik. Kollar "Svenska Hollywoodfruar"...och härmed torde det vara bevisat..pengar gör ingen lyckligare...åtminstone inte pengar i överflöd...
För nog blev både jag och Kajsa lite lyckligare idag...då vi, tack vare våra pengar, kunde shoppa loss i Örnsköldsviks butiker...men...skillnaden mellan oss och Hållywoodfruarna...är att pengarna tar slut...och nya måste jobbas ihop. Det är det vi är här i Ö-vik för att göra. Tjäna pengar.
Kul att åka iväg och hålla kurs. En bra samling denna gång också...precis som när vi höll kursen i Sundsvall. De är trevliga här norrut. Jättetrevliga. Och staden är mysig, ligger urfint vid vattnet.
Om vinte hade behövt jobba ihop pengarna...om de funnits i överflöd redan...då hade vi missat denna resa och allt det fina häruppe.

Så, pengar är ett måste...men i lagoma mängder. Som jag har det nu ungefär.

Varför köpte jag då trisslotter nyss?

Jag är nog lite småkorkad...som de där hollywoodfruarna...nä, de är helkorkade...

Nu dags att sova lite, så vi kan göra skäl för lönen imorgon också...ska drömma om hotellfrukosten...worth waiting for!

Goodnight

Kommentarer
Postat av: tina

Hoppas inte Kajan håller dig vaken denna gång.... =)

2009-09-14 @ 21:45:08
Postat av: Anna

Jo Norrland är fantastiskt vackert. Jag har ju skaffat mig dragning ditåt jag med. Medelpad för min del är favoriten.... :-)Ha det och Sov så gott! :-)

2009-09-14 @ 22:21:16
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: Sabina

Längtar själv norrut nu när du skriver därifrån... Så himla fint! Vintrarna är fantastiska, inga skitvintrar med blåst och blask där inte :)

2009-09-14 @ 23:06:07
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0