Snikna M och Kd-ledamöter...grattis Mona!

Tackar tackar...säger oppositionen...när halva alliansen tackar ja till femrättersmiddag med champagne och utlottade resor...fejk...för att kolla deras moral...som de inte hade. Men de hade en massa bra bortförklaringar.
Gahhh...jag blir så trött! Stackars Fredde...inte så lätt att tvätta bort den gamla överklass, übermensch-stämplen från moderaterna...otacksamt jobb.
Hur tänker man när man sätter sig över det som gäller för andra? Nog måtte väl en gammal riksdagsledamotsräv som ROlf Gunnarsson känna till vad som gäller med mutor och bestickningar.
Grattis oppositionen till oväntad hjälp.
Betala era egna middagar, som vi andra gör!

Blev en gång bjuden till turkiet av en förälder som kände en som hade hotell där, och ville tacka mig för gott jobb med hans barn. Tackade och förklarade så ödmjukt jag kunde, varför det inte alls gick för sig...han förstod inte men respekterade.
Rolf hade satt sig på nästa plan till turkiet...för att eventuellt kanske möta någon på planet att prata turismen i dalarna med.

Tok!

För övrigt så sög alla killarna i Idol ikväll...möjligen att Bryan Adams-kopian Erik var bäst...men i år är det tjejerna som är bäst i Idol...så tycker jag.

Ja annars då...trött...idag har jag varit trött på skolan...trött på lärarjobbet...händer inte ofta...men idag hände det. En dag då man inte räcker till...för lite minuter varje timme...stress och trök...
Nej...jag kanske skulle kolla efter nåt annat...eller bara gå och lägga mig...vila.

Ja, så får det bli...tidig läggning ikväll!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: blombellA

Nog kan man vara stressad men tänk då på följande.;

Då tar man det lugnare i tempo...

Ringer en vän som kan pigga upp en ...

Tar ett litet glas vin och lyssnar på bra musik...

Tänker på sin familj...

Badar i ett skönt upppiggande bad...

Planerar in en rolig aktivtet...

Somnar gott:D

2009-10-01 @ 19:55:51
Postat av: Sabina

Hej! Ja, det var visst ett tag sedan. Så skönt att ni börjar komma i ordning :) Ja, jag är verkligen tacksam över att få ha dem så nära! :) Oslo är ju tyvärr en bit bort... Måste vara tråkigt :(

Visst är han bäst! Han har stora chanser att vinna tror jag.



Ha det toppen!

2009-10-02 @ 12:18:01
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0