Telia är bra - också!

Fantastiskt med Telia - när det fungerar. Vi har jättebra kanaler helt plötsligt. Så där bra, som vi önskade från början. För två månader sedan.
Just nu kollar vi Inter - Barca. Bra match men inga mål så långt. Barca bra framåt men usla bakåt...särskilt på ena kanten...ut med dom..

Fantastiskt med träning - när man har tid. 1500m-intervaller idag. En jävulsk distans. Att springa den i sitt km-tempo...nu försökte vi hålla 4min/km...vila 90s...mjölksyra redan efter ett varv...
Sen avslutade jag med några 100m-intervaller. Ett bra pass på 1 mil blev det.

Ska köra 5km-jakten i helgen. Försöka få ihop en 5mil sådär.

Annars då...jaa...vad säger man...jag retar mig på de som i sitt jobb, per automatik tror att ledningen är ute efter dem, vill lura dem att jobba mer än de skall, helst skall de jobba ihjäl sig...
Facket hit och facket dit...börja med att göra jobbet ordentligt den tid vi skall vara på plats...det räcker långt. Och sluta gnäll. Men så får man inte argumentera. Jo på sin blogg. För där får man skriva det man tycker.
Jag får lära mig ännu mer om det där avtalet...

Nu skall jag kolla andra halvlek. Vill att Zlatan gör sitt snyggaste mål någonsin, i brist på det...åtminstone ett mål...helst fem...och Etoó...ja, han får gärna göra ett självmål...eller skjuta Morinho i huvudet...nej, förresten. Morinho är cool...har aldrig sett han le, någonsin...men han är snygg som han är. Sur.

Avspark!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fniss..när man är uppväxt i egenföretagar familj tänker man på ett annat sätt tror jag..

2009-09-17 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0