Telia läser bloggen! Minsann!

Va?...personlig kommentar från någon på Telia...till MIN BLOGG? Läser kundservice bloggar?
Natruligtvis tror jag inte det. Antar att stackars kundservice är den avdelning på Telia som jobbar hårdast. Högre lön åt dem!
För de på leveransavdelningen, på beställningsavdelningen och på trycka-på-knappen-så-att-allt-fungerar-avdelningen svettar knappast ihjäl sig.
Men kanske med hjälp av ett program med sökfunktion som letar upp bloggar som nämner ordet Telia ett antal ggr...så får Anton på kundservice reda på en liten missnöjd kund som jag. Heder åt det.
Jag är inte långsur, men tänker fortsätta vara skitsur och missnöjd, ångra Teliaövergåendet och sakna COMHEM...ända tills allt fungerar. Då menar jag allt. Även digitalTV.n med alla kanaler!

Kompensation, kära Anton, kompensation...det fungerar som olja på vågorna...lova oss något himla bra som kompensation för allt elände. För timmar i telefonkö och för allt adrenalin som frestat på våra kroppssystem!
Jag har återkallat hela hämndaktionen så länge...kom inte bara hit med en tekniker som fixar allt så det fungerar som det skulle gjort i slutet av juli...kom hit med tekniker och löften om ekonomisk kompensation.
Då är vi kompisar igen. Telia och jag.
Alla kan göra fel...men...det är ett tecken på intelligens att lära av sina misstag!
Inte bara be om ursäkt för dem.

Nåväl. Bra att bloggen är uppmärksammad.

Jobbet är kul.
Träningen är kul igen...men jobbig...12st snabba tusingar och 3km upp och nedjogg...kändes overkligt jobbigt idag. Men kul.
Vin provning imorgon...verkligt kul!

Krya på dig käraste kollegan i Utendal,du saknas på skolan!
Tack alla för snälla kommentarer på slutet...Blombella,Binkan, Ellen med mor,Stenbole, kollegan...ja alla som tar sig tid och kommenterar! Kram på er! På dig med Anton!

Kommentarer
Postat av: Telia Kundservice

Hej igen Erica!



Förhoppningsvis får teknikern dina tjänster att fungera efter dennes besök. Jag ser gärna att du kontaktar mig när dina abonnemang fungerar så kan vi komma överens om någon kompensation för det du har fått utstå. Du når mig via den mailadress som jag mailade dig ifrån igår.



Med vänlig hälsning



Anton Agermark, Telia Kundservice

2009-09-02 @ 15:38:26
URL: http://telia.se
Postat av: Sabina

Kram tillbaka!

2009-09-03 @ 00:16:47
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: blombella

Härlig personligg touch som Telia omger sig kring i bland anställda. Jag har oxå av en personal telia employee. Funderar på att konvertera från parabol kund till Telias bredbandstv-kund...

2009-09-03 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0