The day after...a kräftskiva

Kräftskiva igår. Äter egentligen inte kräftor eftersom jag tycker att det äckliga att ta på och därför inte vill skala dem. De ser ut som färgglada kackelackor.
Usch
Men om någon skalar dem, så är jag glad i smaken!
överraskade mig själv igår med att själv äta fyra st klor. Höll i dem. Sörplade och ja...så där som man ska låta när man äter kräftor.
Och så drack vi snaps.
Det är inte gott.
Men precis som med hostmedicin...så är det vad den gör med kroppen, man vill åt...inte smaken :)

Sent blev det också.
Så idag har allt gått lite långsamt. Har handlat buskar, planterat dem i stora krukor...rensat garageuppfarten på ogräs samt krattat...vilat...ätit lite...shoppat lite på stan...
Och nu tog jag mig en paus i arbetet med att skriva en plan på hur läroplanen skall implementeras i skolans verksamhet detta år...är roligare än vad det låter...och mycket viktigare än att man kan slarva över det i ett kräftskivebakrus...men man kan börja...

Ikväll blir det god mat, cola light, godis, glass och fotboll!

Och imorgon...långpass...lugnt...men långt. 3 mil kl 09 för dem som vill med!

tjohoo...

förresten...ni får en present...en bild på sambo under hans glada 70-tals period!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Whiskey smakar mycket bra det också. Hajjade inte riktigt vad du menade när du fått en ny inställning till mig efter att ha sett mig och whiskey i samspråk? :-)

2009-09-06 @ 21:01:41
Postat av: Anna

Avs kom inte med nyss men du räknade säkert ut vem det va' iaf. :-)

2009-09-06 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0