Löpning och snäll sambo gör susen!

Yes. Kvällslöpningen med Dalaporten har börjat igen. Onsdagarna är härmed vikta. Idag behövdes den mer än nånsin. Suttit inne hela dagen och efter konferensen ringde en i personalen om strul i skolan. Tur att jag har bra personal som kan lösa saker på egen hand.
Synd att en av dem skall bli kommunalråd nästa år...eller så är det tur...om man skall se till hela kommunen och inte bara till oss. Men det är lätt att bli liten och nära sig själv och sin verksamhet...jag vill att han stannar! :)

Kollar Carina Berg hemma hos Christer Sjögren...ha ha...Carina är ju helskön! Vilken god människa...hon lyckas framställa alla hon flyttar in oss...i så bra dager! Nu gillar t o m jag, Christer Sjögren...
Vilket ställe han bor i...det huset...och garaget...som en smärre bilfirma!

Dagens tack går till...sambo för att han är rar, snäll, förstående, lyssnande...och extremt bra på att göra köttfärssås!

Nu avslutar jag kvällen med roliga "Välkommen åter!"...behöver skratta lite innan sängdags!

Kommentarer
Postat av: Pernilja

Take care!

KRAM

2010-10-06 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0