Restart av systemet och marknad i Rättvik!

Halloj igen...I´m back!
Back from Rättvik och lite back from the dark. Inte så att det var mörkare i Rättvik än på andra ställen. Nej, mer så att veckan som gick var ett riktigt mörker.
Jag blev tvungen att dra ur sladden och starta om mitt system. Det gjordes i fredags. Med hjälp av vänner, familj och sköna miljön i stugan!
Jag och kusin vann spelet. Då ljusnade det något.
Vi fick supergod stek som mam gjort...med god dryck...det ljusnade mer...
Jag oroade min mor med att blanda mig massor av drinkar...vad hon inte såg...var att jag bara hade RedBull i dem. Behövde inget att berusa mig med. Behövde bara få ha kul och vara pigg. Pigg blev jag av Redbullen och roligt hade jag med dem...hela kvällen!
Lördagen bjöd på RÄttviks marknad i två omgångar. Köpte viktiga marknadsgrejer...bakplåtspapper, muffinsformar, rökt renkött och ett ben till hunden.
Lördagen bjöd också på att Birk och syrran kom från Oslo. Mysigt att få träffas igen. Ska snart till dem, men ju more the merrier...så att säga!
Och så var det söndag då...varit ute och lekt med Birk och storpudeln i flera timmar. Byggde cykelhopp åt 4-åringen...såg så kul ut att jag fick lov att låna syrrans cykel och prova jag med.
Note to self: Sitt inte ner i sadeln när du hoppar med en cykel.

Sen bjöd pap o mam på sallad från pizzerian. Och vi tog adjö av allihop och drog hemåt.

Borta bra men hemma...njaej förresten...för hemma betyder back to reality och det betyder samla ihop dig och ta tag i det som inte togs tag i förra veckan...sköt på det hela genom att ta en löptur på löpbandet. Det var roligt med jobbigt.
Nu har mail lästs och svarats på...samt att jag skrivit några helt av mig själv också.

Note to self 2: Häll inte rengöringsmjölk för ansiktet, i badet...det ger inget skum och är bara onödigt dyrt.

Tack vara the event, en god frukt sallad och en massa kaffe är jag ännu pigg och vaken...klockan är 22.10...nästan redord för mig en söndagkväll...
Ska ta tillfället i akt och förbereda mig för morgondagens möten...och när morgondagen är över...hoppas jag veckan blir ljus och god! Som Fazer mjölkchoklad!

GOdnatt

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att bara koppla av och njuta, det är du värd bästa chefen....



Kram

2010-10-03 @ 22:26:47
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker att du såg/ser lika fräsch och snygg ut som alltid. Det är en ära att få hoppa in och jobba under ditt styre. Du gjorde en riktigt bra högstadiekonferens!

2010-10-04 @ 21:14:55
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0