Aj...nej...inte få mig att skratta...

Aj för den träningsvärken i magen...spänstgympan igår...spänsten var igår, idag är det stelhet och ömmande muskler. Tur att det inte varit så mycket att skratta åt. Har nöjt mig med att småle lite och det gick bra eftersom vi inte tränade ansiktsmusklerna igårkväll...kanske de enda musklerna vi inte tränade.
Bestämde mig redan igår för att det blir vilodag idag...tur...för något annat hade krävt såväl karaktär som smärttålighet...nu tog jag mig en tur i terrängbanan med storpudeln. Det var välbehövligt och mysigt. Kikade efter svamp och hittade...vit och röd flugsvamp...så roligt ville jag inte ha ikväll...så de fick stå.

Isterbanden och de dillstuvade potatisarna som skulle bli kvällsmat fick stå de också,men här var det för att jag ville ha det lite roligare...de mår förresten bra av lite lagring till imorgon...
Vi festade till det med hämtmat. Kebab är gott!

Sitter och slötittar på Sverige -San Marino...okej match...vi leder just nu med 4-0...varav två självmål och två spelmål...

Kanske ger upp och går och läser min bok istället...

Vill sova bort träningsvärken...löpning imorgonkväll igen! Längtar redan...

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0