Erica 83...en framtidsvision...

Jäkla huvudvärk. Den var kvar idag med. Röda pillrena fungerar inte längre. Sambo köpte nya, vita i Horndal. De fungerar inte heller. Eeze Neo heter dom och finns på apoteket, så att det inte sprids dumheter om mig...
Det får bli bettskena igen.
Sambo är luttrad.
Han har haft orangutangen bredvid sig förut. Stoppa tungan framför tänderna men under läppen, i underkäken...skjut gärna fram den lite också...käken...så ser jag ut, ungefär. Men bettskenan i.
Nu skall huvudvärken bort!
Tur att jag haft bra dagar på jobbet. Trevliga möten som gett energi. Har stora förhoppningar om att få tillbaka en nygammal lärare på ett sjukvikariat. Skulle vara roligt att jobba ihop igen.

Ingen volleyboll blev det heller...hade packat träningsväska, tänkte bita ihop med huvet och få köra på lite volley med lärarna. Men...alla var borta...eller i alla fall många...så det blev inget. Trist.
Åkte hem och städade istället. Sambo skulle ha styrelsemöte hemma hos oss...skönt att ha städningen inför helgen gjord...men det blev köpebröd att bjuda på.
Äppelkakan från ICA var INTE god...hm...vi gör godare äppelsmak på kemin, när vi gör estrar ju!...hm...de kemiska föreningar som man proppat i denna äppelkaka, kan man säkert använda på garageuppfarten mot maskrosor...
Det får bli ändring på min lathet...måste börja baka lite mer...men...jag bakar helst matbröd...å andra sidan går det ju att bjuda på det...varmt hembakt matbröd med riktigt smör på...mums!

Kollar lite Idol...och imponeras fortfarande av Linda Eriksson...gamla Domarhagseleven...jäklars vilken pipa! Och en så cooling!

Nåväl...bettskena i, läsglasögon på...får en framtidsvision om hur jag är 83 år och går till sängs på hemmet...

Kommentarer
Postat av: Tina

Inte kommer du bo på ett hem vid 83 års ålder, du kommer vara värsta krutgumman..... Kram

2010-09-23 @ 21:09:50
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Tina

Inte kommer du bo på ett hem vid 83 års ålder, du kommer vara värsta krutgumman..... Kram

2010-09-23 @ 21:10:16
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Anna

Isåfall är du den snyggaste 83-åringen jag känner!!! Kram

2010-09-23 @ 23:02:38
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: stenbole

MOKKA botar allt!

2010-09-23 @ 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0