Morgonen har nästan vaknat...

06.00 studsade jag upp...( nu ljög jag om en av sakerna...inte klockslaget)...måste äta innan löpningen och det måste ske tre timmar innan så jag slipper håll...
Måste och måste...undrar hur mycket som sitter i huvudet egentligen. Man bara bestämmer sig för hur det måste vara, för annars blir det si eller så...sen vågar man inte rucka på det...oflexibelt och fegt...

Så vill inte jag vara.

Jag vill vara modig och flexibel!

Imorgon är det jag som tar en macka med mig och äter MEDAN JAG SPRINGER! Ha!

FInt väder men lite kallt...perfekt springväder.

Ska bli kul...hoppas verkligen att förkylningen inte längre förpestar mina prestationer.

Ja, men vi hörs igen då...senare. När jag sprungit, städat lite, packat upp sen resan och läst klart min bok!

Ho ho

Kommentarer
Postat av: Anna M

Alltså, på nått sätt tycker jag att ditt yrke per automatik gör att du kvalar in i gruppen "modiga och flexibla" ... eller...? Kram på dej! Här flödar snoret, så vi får väl prata stickbeskrivningar och fålla handdukar vid senare tillfälle... :-/

2010-09-04 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0