Regnet sköljer bort det dåliga humöret!

Men kära hjärtanes för DEN magvärken...var riktigt nära att backa ur löpningen. Men orkade inte försöka få tag på gasellerna. Jag bestämde mig för att bita ihop, springa, tiga och lida... Och det gjorde jag...nästan...jag bet ihop...men teg inte...och led inte. Faktum är att jag njöt...och pratade...mest hela turen. Nååå...inte heela turen...för efter 5km började det spöregna...it was raining cats and dogs...elephants...I promise!...kallt och blött och vi fick inte springa för fort, sa gasell-maria, för då blev det för mycket vinddrag...tssssss...sa hon, och lade sig strax bakom mig..det stooora vindskyddet!

Varmt bad mjukade upp och värmde gott. Citronbakad lax (igen...), ugnspotatis och en vitvinssås med massor av gräslök gjorde också gott...med en kall chardonnay till...toppengott!

En fredag händer inte så mycket mer hemma hos oss...en dör i soffan (ofta är det jag...kanske alltid...när jag tänker efter) och en kollar tv. Det blev Idol och nu en film på tv1000. Jag kommer orka en tredjedel högst...och det är en HÖG förväntan på mig själv. Bara för att jag vet, att höga förväntningar kan trolla upp resultatet något...

Imorgon ska jag...ska jag...ska jag...vet faktiskt inte riktigt...behöver vara nyttig och bada storpudeln...men har bokat löpträning kl 14...och jag hinner inte hela pudeln innan dess...trist att avbryta ett gott jobb...sååå...återstår att se, vad Luther får mig att göra.

Inte en skräll...inte en högoddsare...att han får mig att gå upp 07...fixa till hunden, stryka lite, åka ner på stan, springa...packa...ja, för jag drar ju till Övik på söndag. Blir där till tisdagkväll. Kursande igen! Längtar lite. Det var kul i Övik sist vi var där. FInt ställe. Bo-varning på det!

Gahhh...det börjar bli sömn-varning på mig...och filmen har inte ens rullat igång...Kaffe!! Någon???...

Nehepp...

Godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0