Svar på tal...

@Penilja: Love U2! Bjud ner mig till Uppsala nån helg så jag slipper ägna arga timmar i skogen, svärandes över svamp som någon annan plockat med sig hem och sitter och smaskar på!

@Tina: Ja men...vad nedringens...tänkte inte på det. Dumt. Då hade vi fått Dalarnas bästa fika ju...med Dalarnas...Sveriges...hm...Universums bästa ekobonde...kommer nästa gång! Du var ju uppbokad alla helger i september sa du...faktiskt!

@Anna: Sorry...visste att jag trampade såväl arbetslösa som pensionärer på tårna med att skriva så...men...det var ju så jag kände just då. Nu har det gått över. Gå du ut i skogen...plocka även trattisar...dom ÄR goda! OCh bry dig inte om vad en sur gammal vik rektor orerar över...småaktig...är vad hon är!
 (Och mamma...jag menar ALDRIG dig när jag skriver pensionär...du är alltid 38 för mig!)

Kommentarer
Postat av: Pernilja

Ska bli! Återkommer...

2010-09-13 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0