Två stjärnor och en önskan...

Two stars and a wish...ska prova utvärdera min dag med den grundtanken...
hm...första stjärnan...mammas äppelpannkaka när jag kom, något sen efter jobbet och hämtade hunden...slog mig ned en stund i kökssoffan...och fick smaka barndomens favorit...ÄPPELPANNKAKAN!!
...andra stjärnan med dagen...fler mail från personalen som vittnar om engagemang och driv att lösa saker på egen hand!

...and a wish...ja, så var det önskan då...ja, då önskar jag att ingenting hindrar mig från att träna imorgonkväll...hela jag mår så oändligt mycket bättre av det...än att komma hem sent, dödstrött och slö...och somna i soffan.

Någon som sett Kristdemokraternas reklamfilm på tv...med lejonen, hyenorna och zebrorna som jämförs med människan...bra och tankeväckande...ett mänskligare Sverige...det ställer jag upp på! Men där slutar också mina sympatier med ett parti som har en gammalmodig syn på hur en familj kan se ut...en gammalmodig syn på kvinnan...

Politik vill jag inte diskutera...nu vill jag njuta av talanger på Idol...och en promenad med hunden...och min bok...och en god natts sömn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du har engagerad personal. Är helt övertygad (och vet av några säkra källor) att det också beror på din insats som chef. :-) Njut av det, och av din bok och av promenad med hunden. Kram!

2010-09-14 @ 22:16:46
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0