Å så roligt med lite pyssel...

Kära hjärtanes en sådan dag...enda koppen kaffe blev i morse...innan dagen knappt börjat. Sen rullade det på i ett rasande tempo...lunch hos svärmor och svärfar var en oas mitt i allt...sen på´t igen. En bra dag dock...bra möten och mycket viktiga saker blev gjorda...hoppas jag inte glömde nåt mitt i allt tempo...ibland kan det gå FÖR fort...

Väl hemma kom två lärare och en kurator över...tjejgänget som brukar träffas...tio månader sen sista träffen och den slutade ju med en nedkomst. Anna höll på att föda i vårt badrum...Så blev det inte ikväll. Ikväll hade Anna gjort kantarellpaj, rabararpaj och inget kunde paja det upplägget...sorry...den VAR dålig...men maten var god och vi hade roligt! Ingen nedkomst men roliga sommarminnen...

Tänkte nu koppla av med lite pyssel...sambos träboll...gick att få isär...
-Hur svårt kan det vara?


...hm...det skulle ju bli en boll...och inte tre båtar...


...ja, men nu var det väl nästan en boll i alla fall??...va?...Nehej...men skit i det då...


Ha ha...jag hittade facit...tiddellido...tiddellida...hm...*bygga bygga*...hm...*vrida facit*...hm...*bygga bygga*...Men vad i ända...va? Vem har gjort detta jämrans skitfacit?? Vad är det för en bild...en sån bit finns ju inte ens...


Trevligt med lite pyssel...man blir verkligen avkopplad...verkligen!...

Som att gå i skogen och inte hitta de trattisar som man sparade på tillväxt från veckan innan...då blir man också avkopplad.

Nu tänker jag koppla av på riktigt...real stuff...hardcore...nu ska jag gå och sova!

Like!


Kommentarer
Postat av: Pernilja

GILLAR att du fortfarande är så otålig ;)

2010-09-13 @ 22:02:04
Postat av: Anna

Pyssel är alltid trevligt, var får man tag på en sådan däringa boll, den såg lite häftig ut.

2010-09-13 @ 22:36:04
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: erica

Är man pensionär så är man eller pensionist som det heter i Norge. M

2010-09-14 @ 13:00:56
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0