Nä, så rolig är jag inte ikväll...heller

Tillbaka i Avesta...Övik var bra, på gränsen till toppen. Bra väder, nära havet, bra shopping, god mat och människorna...ja människorna...trevliga, snälla OCH...de röstade inte in SD i sin beslutande församling. Insiktsfulla.
Tillbaka i Avesta innbär tillbaka på jobbet. Och det var också roligt. En bra dag. Förutom huvudvärken som legat som en blykepa på huvet hela dagen. Som från ingenstans. Synen är kollad, den var bra. Tänderna kollade, dom var bra. Ingen stress på hela dagen...Ingen speciell anspänning...
Så varför i hela fridan har jag HUVUDVÄRK?

Tur att jag hittade de små röda pillren...de hjälper...

Synd bara att jag hade dem hemma...

Men med dem och lite sömn på eftermiddagen, har nu huvudvärken försvunnit och vi har sett det fantastiskt roliga humorprogrammet "VÄlkommen åter". Sällan jag skrattar högt åt humorprogram.

Imorgon är det dags för volleyboll med personalen igen. Har missat tre ggr på raken och är väl helt ur form nu...

Det visar sig.

Ber om ursäkt för oinspirerat inlägg...
Kanske de röda pillrens fel...kanske är det trötthetens...eller statens...




Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev inget jobbande idag(torsdag) för min del. Den jag skulle hoppa in för behövde ingen vikarie visade det sig i slutändan. Men jag kommer tillbaka någon annan gång. :-)

2010-09-23 @ 10:22:05
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0