Till Maggan

Ett tidigare av mina inlägg föranleder denna bekännelse:
Maggan...jag håller med dig, i nästan allt du säger...du är klok, varm, insiktsfull och framför allt snäll.

Citat från Maggans kommentar:
"Sensmoralen måste ju bli att du var en större vinnare än den som lotten föll på. Vinnarinstinkten behöver du inte odla ,där har du nog så det räcker. Fundera mer på om det var så farligt att ta emot, det var ju bara ett lotteri, det handlade inte om någon större händelse i världshistorien"

...jag vet...jag vet...men jag hatar ju att inte vinna...så då ser jag inte skogen för alla träd...såg inte att jag blev vald av en vän, som ville vara snäll...i efterhand ser jag det. Och är glad att jag blev vald, av dig då.
...och det ÄR svårt att ta emot...utan att omedelbart kunna ge något igen...
...egocentriska bloggare har en tendens att se sina liv...som större än själva världshistorien...ibland...och behvöer tas ner på jorden.

Kram till alla som ger utan att vänta sig att få något igen, kram till alla som behöver lite hjälp på vägen...att se mer värden i livet än att vinna tävlingar!

Nu ska jag ut och skotta!...utav bara h-vete...och därifrån kommer ordet hellskotta...tror jag!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha förmodligen... =)

2009-02-08 @ 10:23:21
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Katinka

Ja, nu har du ju rätt igen Erica! Det är ju det jag säger. Dig kan man lita på!

2009-02-08 @ 21:27:38
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Katinka

Min tidigare kommentar bara försvann ju. Skulle bara säga att du har helt rätt igen ju!

2009-02-08 @ 21:28:59
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Katinka

Hmm, ännu en liten kommentar från mig då. En liten utmaning bara ju...

2009-02-09 @ 11:10:13
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: het chilli

Det är svårt att ta emot, jag behöver hjälp- själv ger jag ibland till andra för att glädja mig själv............. störd, ja, så är det.

2009-02-09 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0